Вітрина - обличчя вашого магазину, вона звертає на себе увагу, приваблює цільову аудиторію і від неї залежить, чи зайде до вас покупець. Вітрина відображає цінність магазину, представляє із себе обкладинку книги, і чим цікавіше вона буде, тим більше покупців зайдуть в сам магазин, щоб розкрити весь сюжет.
Студія декору Che•Decor має багаторічний досвід оформлення вітрин магазинів і готові ділитися з Вами основними правилами:
- Вітрина повинна бути яскравою, привабливою і незвичайної
- Товар має бути добре видно
- Дизайн вітрин необхідно міняти, в залежності від сезонів
- У період знижок слід звернути на них максимум уваги
- Вітрина повинна бути виконана в одному стилі з самим магазином і мати єдину концепцію
- Головний елемент - ключовий товар, навколо якого і створюється композиція
- Оформляючи бутик з одягом, використовуються манекени в одязі із останньої колекції
- Виставляючи товари магазину в вітрині, необхідно також ознайомити покупців і з ціною, причому варто звернути особливу увагу на дизайн цінників
- Вітрина повинна викликати WOW- ефект.
Всі секрети ми не будемо розкривати, а будемо створювати для вас «продаючу» вітрину, тому пишіть, телефонуйте, залишайте заявку на зворотний зв'язок для обговорення всіх деталей.